janina - magkatarr till salu

Vet att jag är värdelös på att uppdatera just nu men då är de ju faktiskt så att jag går 2an på gymnasiet och har mycket att göra nu, jag har en häst som bara står och väntar på mig där ute i hagen när jag kommer hem från skolan och sen så vill jag ju faktiskt ha lite fritid med mina vänner också! Så fullt ös med mitt liv just nu, dock blir de ju inte bättre av att jag har en plågande magkatarr ständiga dag in och ut. Sover dåligt och stressar mycket, inte alls bra. Idag så satte magkatarren stopp för min och hias ridtur. Antar att vi han rida ca 800 meter innan han började tjura pga av en högtryckstvätt 100 meter bort och tyvär var jag tvungen att ge med mig idag då jag nästan höll på att tuppa av upp e på huas rygg. Har nog aldrig mått så illa som just då, vi stannade av och jag kämpade emot gråten som inte var långt bort, efter ett par minuter bestämde jag mig för att vända om för att jag insåg att det inte skulle funka att fortsätta. Pappa fick komma o hjälpa mig att mocka och fixa allt och även att ta in hästarna, stort tack till det! Imorgon så tror jag att det är jag som har hia då julia har dragit på sig magsjuka, blir nog att träna från marken då för att min mage ska få vila, vill inte vara med om samma sak imorgon! Måste ursäkta detta tråkiga inlägg men det beror på att jag skriver från mobilen då min dator är så otroligt seg att starta upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0