Janina - HAHAHaaa...

Skrattretande så längesen de var jag uppdaterade! Men nu ska jag dra en sammanfattning om min tid som jag inte uppdaterat om.
v. 10 så åkte jag iväg till stockholm så då fick julia ta hand om Hia, tror att det gick bra :) När jag kom hem så hade jag ingen ork alls att skriva eller så för att jag hade dragit på mig en fet förkyldning..
Men nu är jag tillbaka, hia är fräsch i sitt ben och har blivit nyskodd. I helgen har jag hand om Amanda och Hia, så någon dag kanske det blir så att syster får hoppa upp på hia och få känna hans förändring :)
Nu ska jag jobba vidare sen slutar jag halv tolv så då bär det iväg mot stallet och pyssla om de små som jag nu ska ta hand om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0