Julias presentation

Jag heter Julia och är 14 år gammal.Jag har bloggat förr på traningsryttare.blogg.se, men lämnade den bloggen och börjar blogga här med Janina istället:)
 Har ridit på ridskola sen jag var 6 år, men har även ridit före det. Rider fortfarande på ridskola och rider där i dressyrspecialen där vi mest rider dressyr. Vi hoppar 1 gång varje termin. Jag älskar egentligen att hoppa, men har lagt det på hyllan nu då jag vill satsa på dressyren för att förbättra min sits osv. Tar nu hand om min mosters häst som min egna och har gjort det i 4 år tror jag det är, då hon inte riktigt har tid att ha häst. Rider och tar hand om henne 5 dagar i veckan och så har hon en skötare på fredagar och tisdagar. Jag rider även Janinas häst Hia tisdagar och söndagar. Jag är i stallet 6-7 dagar i veckan så är ju där en hel del. Är stallvärdinna på Kågedalens Ryttarförening så är där och hjälper till på torsdagar.
Amanda som "min" häst heter är en korsning mellan Arabiskt fullblod och Svenskt halvblod. Hon är född 1989 så hon är nu 23 år gammal, men är väldigt pigg för sin ålder. Hon har nyss varit halt, men har börjat sätta igång henne nu då hon  är fräsch igen. Amanda är en mycket livsglad häst och tycker om att få vara ute och röra på sig. Hon kan hitta på lite bus när man rider, men tycker bara det är kul då det visar hon är glad.
Har som inget mer att berätta, men hoppas ni kommer gilla bloggen :)

Hia^

Amanda^

Kommentarer
Postat av: Denise 22 - mamma till Kevin 6

Söta hästar !:)

2012-02-17 @ 21:20:46
URL: http://familyportrait.blogg.se/
Postat av: molly

jag har frågestund på min blogg, ställ gärna en fråga! du får en länkning när jag svarar på frågestunden!

2012-02-18 @ 11:39:10
URL: http://mollysvedin.devote.se
Postat av: Felizia Höök

Ta chansen att bli veckans blogg - http://feliziahooks.blogg.se/2012/february/rosta-pa-mitt-chiquita-klistermarke-och-ha-ch.html#comment

2012-02-18 @ 11:40:37
URL: http://feliziahooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0