Julia - stallet

Blev så att vi red till Ersmarksbodarnaskylten och tillbaka. Blev på hacket jag red. Det jag fokuserade på hela ritten var att korta upp henne så hon arbetade bra med bakdelen och det gick hur bra som helst. Hon bjöd bra framåt, men lyssnade även super på mina förhållningar.
Arbetade henne i både en hög och en låg form och hon var faktiskt finare i den högre. Kan inte annat än att vara nöjd över passet för hon var hur fin som helst. Tror aldrig hon arbetat på såhär bra faktiskt! När vi kom tillbaka så flätade jag svansen på henne och släppte ut henne i hagen. Hon liknade en westernhäst då faktiskt xD Men hon var jättesöt i sin fläta :D
Blir att duscha henne och Hia nu ikväll och fixa och dona i manar och svansar ska jag tro:) En mysig stallkväll helt enkelt ;)
Vi får se om det dyker upp något mer inlägg från mig ikväll, beror på om jag får tid till att blogga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0