julia - igår & idag

Igår: hann inte uppdatera då jag gick o la mig nästan direkt jag kom hem från stallet. Vi red iaf omkring lite grann på brännsvedjan. Amanda var jättepigg och lyssnade nästan inget på mig :s fick henne tillslut att lugna sig och lyssna mer. Ingen direkt super ridtur, men man ska bara komma ihåg dom bra sakerna oftast från ridturerna. Blir så mycket lättare att vara positiv då. Idag: vi red till banan och red där. Red Amanda med gummiband o bett och hon var inte speciellt sammarbetsvillig..gick emot mig för de mesta. Arbetade mest på volter och hon blev mer avslappnad i slutet så det kändes som bra att få avsluta när de gick bättre.blev endå ett ganska lugnt pass och vi red inte speciellt länge. Hon har börja komma igång nu så vi ökar träningen stegvis :) tror de här kommer bli jättebra! Ska gå o lägga mig nu så godnatt :* Förlåt för stavfel men skriver från mobilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0