Julia - dagarna som gått

Igår:
Dressyrspec: Red Dodde, gick bättre än sist och han stressade inte upp sig lika mycket. Blev galopp på rakt spår på ena kvartslinjen och på den andra skänkelvikning. Han blev väldigt pigg i galoppen och totalsket i mig från början, men lugnade sig och lyssnade bättre sen. I skänkelvikning stressade han upp sig en hel del, men lugnade ner sig lite mer mot slutet. Endå ganska nöjd över lektionen! :)
Amanda: Red ut barbacka till Lindgren och det gick skitdåligt.. Hon bara sprang och orkade inte bry sig om något annat. Blev bättre mot slutet, men hon sprang fortfarande. Liite för mycket energi ksk? ;) Tur hon är söt iaf!

Idag:
Red medan Johanna tömkörde och Janina gick med Hia :) Hon var jätteuppmärksam på mig och lyssnade på minsta lilla. Superfin var hon! Hon kunde både samla och länga sig utan att springa ifrån mig allt för mycket. Krävde inte så mycket mer av min lilla pärla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0