Janina - utsläpp

Nu på morgonen så har jag varit och släppt ut hästarna, dom fick komma ut kring halv nio, lite senare än vanligt pga vädret. Men det har lugnat ner sig himla mycket nu och hoppas det fortsätter på bättrningsvägen!

Har inte pratat med julia än om hur vi gör med hästarna idag, eftersom de är egentligen julias dag med hia idag osv :)
Menmen, det bestäms säkert i stallet, för hur som så kommer jag ändå bli ditsläpad har jag en känsla av haha!

Ska ta och stoppa i mig lite frulle nu medans jag fortfarande är hungrig, så uppdaterar jag mer när jag har varit i stallet!!


(uppklickbar)

Vad tycker ni om våran header?! Fin, ful?? :)

Kommentarer
Postat av: Friddish

Jag tycker den var fin. :) var de jag som tog kortet?? :D

2012-02-19 @ 15:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0