Janina - marken runt

tjoo :) Jag slutade 11.45 idag så då skyndade jag mig hem och bytte om till stallkläderna!
Plockade in hia först och gjorde honom klar osv, sen for jag ut och red. Hade inte alls några höga förväntningar på honom idag eftersom vi red själva och att det blåser så sjukt mycket just nu! Hia är inte så stort faan av bllåsten och därför så blev de bara skritt och trav! Kände inte för att åka av ifall han skulle tvärnita för något. Men det gick bra iallafall, han tjurade litegrann i början men sen var de som att han började slappna av litegrann. Funderar på att fara på banan imorgon och verkligen rida av honom ordentligt!!


Dagsfärsk bild :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas du får en fin tisdag! kram

(just nu kan du vinna gult nagellack i min blogg)

2012-02-21 @ 17:41:48
URL: http://sincerelyyours.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0