janina - jag är usel!

Riktigt usel uppdatering från mig, men känns inte speciellt roligt att uppdatera när de enda jag för med hia är att promenera just nu pga att han har trampat sig och är fortfarande varm och lite svullen.

Men egentligen så tror jag att det är rätt nyttigt för han med bara promenader, han är lite bökig att gå med, vill gärna gå före osv.. Igår jobbade jag mke med att han skulle stanna när jag stannade, han skulle gå bredvid mig och inte 2 meter framför mig, jaa ni förstår. I slutet så var kontakten mellan mig och han otroligt bra, han lyssnade på mig och gjorde verkligen sitt bästa.

Det är ju julia som har hia idag så jag tror att jag ska ta mig en lugn hemma kväll och bara slå av hjärnan för att inte bry mig. Jag brukar ju alltid försöka vara i stallet med julia men jag tror jag behöver stanna hemma där ifrån idag!

Där blev de lite uppdatering och våra dagar kommer nog se ut så framöver en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0