Janina - En superdag!

Allt jag har att säga är nog att det här har varit en super bra dag! Vaknade kring åtta och släppte ut hästarna vilket jag redan har berättat ;) Sen åkte jag hem och åt frukost och åkte ganska direkt tillbaka till stallet för att rida!
Blev så att jag red hia och julia red amanda! Hia var verkligen super duktig idag, är alldeles lycklig över att jag har honom!! Vi skulle rida marken runt, mötte på lite omständigheter min hia skötte sig kanon, lite panikslagen men höll sig ändå lugn i och med att jag pratade med honom och så. Dock så drampade han upp sitt så en gång till :/ Men sen så skötte han sig super, så som sagt är jag mer än lycklig just nu!!

Sen åkte jag och hämtade kameran hos pappa för att fota julia när hon red dressyrspec så åkte jag hem åt en "frunch" och sen direkt iväg till ersmark för att fota, kommer lägga in bilder på det direkt jag har orkat lägga in dom på datorn osv ;)

Det var min dag, och har nu äntligen säckat ner i soffan för att få vila lite :)


Någon av de första veckorna vi hade hia! ^^


nu^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0