janina - dagens aktiviteter

Jadu, idag har de inte hänt speciellt mycket men litegrann har jag gort ;)
Började med att jag fort till skolan, började halv nio och slutade halv tolv. Så jag var väl hemma kring halv ett kanske, då la jag mig i soffan och tänkte att jag bara skulle vila en stund och sen åka vidare till stallet, men jag däckade handlöst och vaknade igen tjugo i fyra i panik. Så då rusade jag till stallet o mockade o pysslade på, Hia fick vila idag och kommer få vila hela helgen och kanske längre... Blev nämligen inte så bra när han trampade sönder benskyddet i onsdags, han har varit svullen i benet. Igår så var han lite svullen runt kotan och upp mot knäet men idag så hade han blivit ännu mer svullen kring kotan men svullnaden upp mot knäet hade lagt sig.
Efter jag var i stallet så åt jag en snabb middag för att senare åka vidare på kalas, kom hem därifrån vid halv tio eller nå sånt så då åkte jag till stallet för att kolla hias ben igen och de var fortfarande lika svullet.

Kommer gå promenader med honom i helgen samt ha lindat benet under tiden och se om svullnaden lägger sig, kommer därför kanske inte vara så aktiv i uppdateringen här. Men händer de något interesant så kommer ni få läsa de :D

Nu ska jag gruva mig för min grabb lite och sen sova, godnatt :)


Kommentarer
Postat av: Emma Lannebrink

Hej! Allt bra med dig?

Läs min blogg som handlar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen om ett bättre liv. Följ även mitt intresse iinom fotograafi.

Säg till om du vill göra bloglovin eller länkbyte!

Kram. Btw, det vore kul om vi kunde kommentera varandras bloggar nån gång om dagen? tycker alltid det är kul med kommentarer :D

2012-02-25 @ 14:16:09
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0