Julia - whuups..

Inte uppdaterat på 2 veckor.. Har inte riktigt haft tid :/ Varit borta på helgern och varit utan internet då och förra veckan var det skola så hann inte med datorn.. I veckan har jag däremot haft tillgång till internet och dator men varit för lat:$ fy på mig!!
I förrgår red jag Hia iaf. Red dressyr på gården och det gick endå bra. Han sköt ytterbogen på volterna, men de gick lite bättre mot slutet. Efter blev de lite träning från marken. Han fick följa mig lite grann och sen var vi upp på lite vedpallar. Gick super bra, han är så fokuserad på en och vill verkligen göra rätt!
Igår red jag han igen och då blev det backträning. Line hängde med på Amanda. Han var väldigt pigg och tjurade nästan inget alls bara i början. När vi skulle galoppera uppför backen som är på lindgrens så blev han lite väl pigg och tävlingssugen så han stack en liten bit. Fick stopp på han ganska fort och fattade en ny galopp direkt efter bara för att han ska lära sig att det inte alltid får gå fort. For lite i backarna som finns och vände hem sen. Jobbade med pallarna då oxå, men nu satt jag på och det gick hur bra som helst :D Han gick upp utan hjälp o allt! :D
hia e duktig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0