Julia - Helgen

Red Hia en stund på gården i lördags. Han Var lite jobbig att rida. Han sköt ytterbogen nästan hela tiden på volten och var lite tjollrig i munnen. Är hyffsat nöjd över passet för man får tänka lite på att han är som han är.
'
Igår red jag ut och då var han ganska så fin faktiskt. Han arbetade på bra och bjöd verkligen framåt. Han är riktigt rolig att rida då han är på det här humöret! :) Han blev däremot jätterädd då en bil körde förbi ganska fort i slasket. Antar att det sprutade på han så då kastade han sig och jag var så nära på att flyga av! Men som den gentleman han var så höjde han huvudet iaf så jag fick halsen att greppa tag i så jag fick mig upp i sadeln igen. Gick bra att rida efter det iaf.
Idag ska jag rida min egna igen. Kommer kännas konstigt då jag inte ridit henne sen onsdag förra veckan!
saknar att hoppa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0